شناوران در آب

کی، پی و سی هستیم.سه دوست که لقب دانشجو به ما داده اند. در دانشگاهی نرسیده به کویر مشغول علم آموزی هستیم. اینجاهمه چیز درهم است

شناوران در آب

کی، پی و سی هستیم.سه دوست که لقب دانشجو به ما داده اند. در دانشگاهی نرسیده به کویر مشغول علم آموزی هستیم. اینجاهمه چیز درهم است

اولیش

امروز سر کلاس تحلیل سازه استاد برگشت گفت: " بچه ها رسم فنی و نقشه کشی پاس کردین ؟ "

آقای ( ز_خوشگله ) جواب داد: " نه استاد هیچکس پاس نکرده ! "

بنده ی حقیر دستانم را بالا برده و گفتم: " استاد من پاس کردم "

اکیپ دخترای کنار من هم که ترم بالایی هستن دستا رو بردن بالا و گفتن: " ما پاس کردیم "

اکیپ آقایون هم کلاسی های من گفتن: " استاد ما پاس کردیم "

اکیپ آقایون ترم بالایی هم یکی پس از دیگری و گاهی یک صدا می گفتند: " ما پاس کردیم "

در این حین ز_خوشگله دستاش و لرزان برد بالا و گفت: " استاد فقط من پاس نکردم "


* پی

نظرات 2 + ارسال نظر
الوات پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

احسان شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/



چه بده ادم اینجوری ضایع بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد