شناوران در آب

کی، پی و سی هستیم.سه دوست که لقب دانشجو به ما داده اند. در دانشگاهی نرسیده به کویر مشغول علم آموزی هستیم. اینجاهمه چیز درهم است

شناوران در آب

کی، پی و سی هستیم.سه دوست که لقب دانشجو به ما داده اند. در دانشگاهی نرسیده به کویر مشغول علم آموزی هستیم. اینجاهمه چیز درهم است

هشتمیش

ترم پیش من استاتیک داشتم. سی و کی این ترم این درس و برداشتن. استاد استاتیکمون دانشجوی دکترا، ماه، توپ، خوش اخلاق، باحال، جوون و ضمنا مجرد .

القصه تیکه کلام این آقا عزیزم و جانم و دوست عزیزم هستش که دختر و پسر هم نمی شناسه. اولای ترم که به پسرا می گفت عزیزم همه بهشون یه جورایی بر می خورد یا خنده شون می گرفت آخه اصولا آقایون از عزیزم واسه همدیگه استفاده نمی کنن. یه اکیپ داریم بین بچه هامون که خاله زنک به تمام معنا هستن و ناگفته نماند که پسرن. حالا در آینده داستان های بیشتری ازشون نقل می کنیم که دستتون بیاد چجور آدمایی هستن. اسماشونم گذاشتیم : کلوچه، آبیه، سفیده، برتون.

توضیح راجع به این 4 نفر خودش یه پست جدا می طلبه که بگیم چقدر آنتیک هستن و یه بار سلام می کنن و یه بار نه.

از موضوع پرت شدم. داشتم می گفتم که این استاد خیلی خوبه. یه بار سر کلاس داشتیم سوال حل می کردیم که به کلوچه گفت: " مهندس شما جواب و بگو !!!!!!!!!!!!!!!!!! "

آقا این کلوچه رو میگی ؟؟ گل از گلش شکفت و همه دوستاش زدن زیر خنده. استاد گفت: " چی شد ؟ " بیچاره جواب داد: " استاد آخه تا حالا کسی ما رو مهندس صدا نزده بود " ( آخی نازی عقده اسم مهندس و داره ). منم که راجع به این آقایون فقط لبخند ملیح. استادمون شروع کرد خندیدن و بهش گفت: " بابا مهندسی دیگه پس چی صدات کنم ؟ "

یکی از پسرا گفت: " استاد دکتر صداش کنین "

استاد عزیزمون هم با همون متانت همیشگیش شروع کرد خندیدن و رو به کلوچه گفت: " آره می خوای دکتر صدات کنم ؟ "

کلوچه الحق جواب به جایی داد: " نه استاد شما ما رو همون دوست عزیزم صدا کنید بهتره "

دیگه وجدانا منم نتونستم جلو خنده م و بگیرم چه برسه استاد. کلی بچه ها بابت این حرفش خندیدن. استاد که اصلا غش کرده بود از خنده که تیکه ش و بهش یادآوری کردن.

حالا احتمالا این ترم هم از این داستانا دارن کی و سی. من که سر کلاسشون نیستم اما برن حالش و ببرن. خصوصا که اون اکیپ هم نرفتن امتحان بدن و حذف کردن، الان باز سر کلاس استاد مهربونه هستن. چه باحال ... استاد مهربونه !


* پی

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/



کلی خندیدم! وب خیلی جالبی دارین شما سه تا! خوشم میاد که هر روزم اپ میکنید!

تبادل لینک می کنین؟

سلام.
مرسی.
الان باز آپ شد.
بله مشکلی نیست ا
الان لینک می کنم

ام یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

یاه یاه یاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد