شناوران در آب

کی، پی و سی هستیم.سه دوست که لقب دانشجو به ما داده اند. در دانشگاهی نرسیده به کویر مشغول علم آموزی هستیم. اینجاهمه چیز درهم است

شناوران در آب

کی، پی و سی هستیم.سه دوست که لقب دانشجو به ما داده اند. در دانشگاهی نرسیده به کویر مشغول علم آموزی هستیم. اینجاهمه چیز درهم است

نهمیش

این پست هم مجدد راجع به همین استاد مهربونه ست ( رجوع کنید به پست قبل )

جلسه ی یکی مونده به آخر همین کلاس، مثل همیشه ساعت 4:30 شد و نخود نخود هرکه رود خانه ی خود. یه سری پسرا جلو تر از من داشتن می رفتن تو راهرو، من پشتشون بودم، بقیه هم با فاصله از پشت من داشتن می اومدن. همین جوری که تو عالم خودم بودم و داشتم می رفتم یهو دیدم همه داد میزنن: " خانوم پی ی ی ی ی خانوم پی ی ی ی ی ی ی "

آقا چشمتون روز بد نبینه. برگشتم عقب دیدم یه ملتی دنبال من دارن می دوان ( همون می دوند )، وسطشون هم استاد داره با اون کتش می دوه ( همون می دود ). خنده م گرفته بود این صحنه رو دیدم عجیب ... هیچی استاد رسید بهم و پسرایی که تقریبا نزدیک بودن به صورت کاملا تابلو باهم مشغول صحبت شدن یا سقف و نگاه کردن یا فاصله گرفتن که مثلا استاد راحت حرفش و بزنه. من گوشیم دستم بود داشتم باهاش ور می رفتم. هیچی ایشون فرمودند که جلسه ی دیگه یه کپی از جزوه براشون ببرم و بنده هم اطاعت کردم. تو راه برگشت این پسرا مگه ول کردن ؟ باور کنید پسرا از دخترا بیشتر دنبال شایعه و حرف درآوردن هستن. همه تو پله ها می گفتن: " خانوم پی استاد چیکار داشت ؟ شماره ش و به ما هم بدین ". هی با هم پچ پچ می کردن و می خندیدن. دیدم نه انگار تمومی نداره .

بهشون گفتم اینقدر حرف در نیارین، استاد جزوه می خواست و اونا هم کمی شرمنده شدن و دیگه شروع کردن راجع به جزوه ی من بحث کردن که آره اونجا رو حذف کن و اون سوال و پاک کن و از این حرفا...

نتیجه اخلاقی: بعضی وقتا مردا می تونن پر چونه تر و پر حاشیه تر از خانوما باشن !!!


* پی

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 09:32 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

خب البته اقایون فقط گاهی می تونن پرچونه باشن! ماشالله خانوم ها که همیشه پرچونه هستن!

نیلوفر یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

ببینم شماها احیانا کرمان نیستین؟

نه دوست عزیز

ا دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

ای بابا، حالا یه فکری کردن.

پریا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.unsherli.blogsky.com

خدا رو شکر ۱۰۰هزار مرتبه شکر!
عزیزم من الساعه شمارو لینک می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد